Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

 

-------------------------------------------

KONTAKTNÍ ÚDAJE

 

E-BAN.cz

Josef Banýr
Vinohrádky 218/3
751 24  PŘEROV VII-Čekyně


info@eban.cz
telefon: 608 43 43 70


REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má zákazník (spotřebitel)do 14 dnů od doruční zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Zboží musí být (včetně veškerého příslušenství a dokumentace) odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží včetně dopravy na jím udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody.

Záruky a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Nedílnou součást záručních podmínek tvoří záruční podmínky výrobce. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě E-BAN.cz , čehož důkazem je daňový doklad – faktura, popř. řádně vyplněný záruční list, pokud se při prodeji výrobku vystavuje.

Uplatnění reklamace

Klient se při uplatňování záruky může s potřebnými dokumenty ( záruční list, faktura) obrátit přímo na servis dané značky, nebo zboží zaslat do provozovny internetového obchodu E-BAN.cz spolu s popisem závady, záručním listem a zpáteční adresou. Po vyřízení reklamace Vám bude zboží zasláno zpět.

Adresa k zasílání reklamačních oprav

E-BAN.cz

Josef Banýr 
Sušilova 37
750 02  PŘEROV

Kontaktní údaje:
reklamace@eban.cz
telefon: 608 43 43 70

Délka záruční lhůty

Zákazník (spotřebitel) – je soukromá osoba nepodnikatel která kupuje zboží pro svou osobní potřebu díky čemuž se na ní vztahuje záruční lhůta dle občanského zákoníku v délce trvání 24 měsíců od data prodeje

Zákazník (podnikatel) – je právnická osoba zapsaná v obchodním nebo živnostenské rejstříku která kupuje zboží pro podnikatelské použití. V tomto případě se jedná o kupní smlouvu řízenou obchodním zákoníkem, který neurčuje délku záruční doby. Standardně je v těchto případech poskytována záruční doba v délce trvání 12 měsíců od data prodeje.

 

Reklamační řád ke stažení

Reklamační formulář ke stažení

Reklamační list ke stažení